Jak kupovat v obchodu?

Jak vyhledávat brýle

Vyvinuli jsme veškeré úsilí, aby vyhledávání brýlí v našem internetovém obchodě bylo maximálně jednoduché a intuitivní. Proto nabízíme několik způsobů, jak brýle vyhledávat.
Vyhledávač
Po zadání jména výrobce nebo jména konkrétního modelu obrub se Vám zobrazí nabídka, všech odpovídajících položek, ze které si můžete vybírat.
Kategorie
Zvolením příslušné kategorie výrobků: dioptrické brýle, sluneční brýle, lyžařské brýle, příslušenství, akce, outlet, z horní části stránky se Vám zobrazí seznam výsledků patřících do příslušné skupiny. V levé části je panel s filtry, kde můžete zúžit oblast hledání podle pohlaví, materiálu, barvy, tvaru, ceny a mnoha dalších.
Výrobci
Vybráním preferovaného výrobce ze seznamu na hlavní stránce se dostanete do nabídky výrobků, které patří této značce.


Jak označit parametry?

Volba příslušných parametrů pro brýlové čočky probíhá na listu výrobku (stránka s popisem obrouček). Na výrobkovém listu, v záložce "Doplňující informace" se nacházejí rozměry obrouček (zadané výrobcem). POZOR - Nelze změnit rozměry obrouček. Po kliknutí na tlačítko „Přidej do košíku” je na výrobkovém listu třeba označit k čemu budou brýle sloužit - na čtení, do dálky nebo jestli se má jednat o brýle s progresivními čočkami. Níže zadejte údaje z receptu (dioptrie, cylindr, osa a hodnota PD). Parametr PD udává vzdálenost zorniček. Musí se nacházet na receptu. Měření lze provézt i samostatně, ale s ohledem na možné nepřesné měření se to nedoporučuje. V případě samostatného měření se pravítko přikládá těsně pod oči a v odrazu v zrcadle se zjišťuje vzdálenost mezi středy zorniček. V dalším kroku zvolte brýlové čočky, které se nacházejí v nabídce našeho obchodu. Parametrem odlišujícím brýlové čočky je index, tedy součinitel lomu světla. Čím vyšší bude index, tím bude brýlová čočka tenčí. Pro usnadnění výběru správných brýlových čoček, jsou zákazníkovi nabídnuty možné varianty s označením nejvhodnějších čoček zvolených na základě parametrů z receptu.



Jak kupovat?

Chcete-li si objednat zboží na našich stránkách, vyberte si z dostupné nabídky jedny obruby, které se Vám nejvíce líbí, a klikněte na tlačítko "Přidej do košíku". Následně přejděte na první pomocný krok při výběru brýlových čoček, a to na volbě způsobu používání brýlí. Dále je nutné zadat údaje z receptu a kliknout na tlačítko "Další“. Chcete-li správně zadat parametry, je třeba údaje z receptu vkládat podle pokynů v kapitole „Jak vybrat parametry". V dalším kroku si vyberte Vám nejlépe vyhovující brýlové čočky, a klikněte na tlačítko "Přidej do košíku“. V další části potvrďte obsah nákupního košíku - pokud máte zájem o další nákupy, klikněte na tlačítko "Pokračujte v nákupu", chcete-li dokončit nákup, klikněte na tlačítko "K pokladně“. Dalším krokem je volba způsobu nákupu jako host (bez registrace), registrovat se, nebo se přihlásit), a vybrat si způsob dodání a platby.

Možné způsoby platby

Na naších stránkách můžete používat následující způsoby platby za objednané zboží:

Bankovním převodem - zde je platba přímo na náš účet. Při této platbě používejte prosím jako variabilní symbol číslo vaší objednávky,

Na dobírku - u výběru této platby, zaplatíte za objednávku při převzetí,

Platba Paypal - realizuje se ihned po přijetí platby.

Lhůta realizace Vaši objednávky začíná ve chvílí, kdy je připsána částka na našem bankovním účtě. Pokud jste zvolili dobírku, tato lhůta začíná ve chvíli, kdy obdržíte potvrzující mail o přesunutí objednávky do realizace.

Volba způsobu dodání zásilky

Zboží posíláme prostřednictvím:

kurýrní služby GLS - pouze na území ČR. Zásilka Vám bude dodána do druhého dne, sledovat ji můžete na stránce: http://online.gls-czech.com/index.php

DPD -standardní dodání je do druhého pracovního dne,

Uloženka.cz - zaleží na Vámi zvoleném místě odběru, převážně 1-2 pracovní dny

Možný je také osobní odběr v sídle naší firmy.

Volba způsobu registrace

Možné jsou 3 způsoby registrace:

  1. Vlastním účet, chci se přihlásit – tato varianta se týká osob, které dříve používaly e-shop, mají u nás svůj účet (týká se rovněž osob, které už dříve kupovaly čočky v e-shopu Kontakto.cz),k provedení nákupu stačí jen přihlášení se uvedením e-mailové adresy a hesla. Prostřednictvím těchto informací zákazník spatří údaje, které uvedl u registrace, a po kliknutí na ikonu Kupuji v pravém dolním rohu pod tabulkou může provést nákup zvoleného zboží. Jestli jste zapomněli heslo, stačí vybrat tuto možnost a kliknout na tlačítko " zapomněl jsem heslo".
  2. Jsem nový zákazník, chci se zaregistrovat – volba této možnosti je určena pro zákazníky, kteří dosud nevyužívali naše služby a záleží jim na možnosti sledování statusu své objednávky, chtějí využívat akce pro stálé zákazníky a sbírat věrnostní body při pravidelných nákupech. Po volbě této ikony se objeví rubriky potřebné k registaci a pro údaje potřebné k provedení objednávky. Pro realizaci objednávky klikněte na tlačítko " Kupuji ".
  3. Kupuji bez registrace – tato varianta je určena pro osoby, které nemají účet, nechtějí si ho zakládat a chtějí nakoupit. Po volbě této ikony stačí vepsat své kontaktní údaje, které jsou potřebné pro objednávku, a pak přejít na ikonu Kupuji umístěnou v pravém dolním rohu. Bohužel volba této možnosti neumožní sledovat status objednávky na našich stránkách.


POZOR – v případě, kdy doručovací adresou je firma, vyplňte prosím rubriku " název firmy " . Usnadní to proces doručování, neboť zásilky se k nám často vracejí z důvodu nemožnosti určit příjemce zásilky.

Povrzující e-mail

Bezprostředně po provedení objednávky bude na vaši adresu zaslán mail, potvrzující nákup.



Kontrola statusu objednávky

Bezprostředně po podání objednávky má uživatel možnost zkontrolovat svůj status objednávky (po přihlášení se na "Můj účet ").

Status objednávky se nachází v historii objednávek.

Význam jednotlivých statusů:

Nová - objednávka ještě nebyla kvalifikována pro obsluhu. Peníze na účtu nebyly jestě zaúčtovány (v případě převodu/platby přes internet) nebo objednávky ještě nebyla zkontrolována z hlediska správnosti (v případě volby možnosti "dobírka").

V realizaci - danou objednávku realizujeme. Zboží se u nás fyzicky nachází a čeká na zabalení, anebo nám momentálně vybrané zboží chybí a čekáme na jeho dodání ze skladu výrobce nebo optického podniku.

Odesláno - uvedená objednávka byla odeslána a aktuálně je ve stavu dodávání (prostřednictvím pošty nebo kurýra).

Připraveno k odběru - status se objeví v situaci, kdy při nákupu byla zvolena možnost osobní odběr. Znamená to, že objednávka je připravena k vyzvednutí v našich obchodech.

Stornováno - objednávka byla stornována.