Nákupní řád
Obecné informace:
- Tento nákupní řád vymezuje podmínky poskytování služeb v našem internetovém obchodě, fungující na www.kodano.cz
Kontakto.cz, Internetový obchod, spol. s r.o.
Hlavní třída 43/34
73701 Český Těšín
- Kupující, který zadá objednávku v internetovém obchodě www.kodano.cz, současně potvrzuje, že před podáním objednávky podstoupil oční vyšetření u očního lékaře, které není starší 6 měsíců.
- Kupující může v obchodě podat pouze jednu objednávku na 1 ks brýlí.
- Prodávající může odstoupit od smlouvy, pokud se domnívá, že předložené doklady jsou fiktivní a není možné potvrdit objednávku telefonicky.
- V případě, že chcete anulovat objednávku, obraťte se co nejrychleji na naší firmu: kontakt@kontakto.cz, tel: 558 712 283
- Ceny jsou uváděný včetně DPH.
- K objednávkám přikládáme paragony, ale na požádání zašleme také fakturu s DPH.
- Způsoby úhrady, které akceptujeme:
na dobírku,
převodem na bankovní účet,
platební kartou
- V případě úhrady převodem na bankovní účet začíná proces realizace objednávky v okamžiku, kdy obdržíme potvrzení o provedené úhradě z banky.
- Zakoupené brýle mohou být vráceny z jakéhokoli důvodu do 30 dnů od jejich obdržení. Vrácené brýle by měly být zaslány na adresu Kontakto.cz, Internetový obchod, spol. s r.o., Hlavní třída 43/34, Český Těšín, 73701
- Kupující je zodpovědný za dodání výrobku v nepoškozeném stavu a bez ztráty jeho obchodní hodnoty(k brýlovým obrubám patří i šablony sklíček dodávané v obálkách).
- Brýle by měly být zabaleny tak, aby byla zajištěna jejich bezpečnost během přepravy. Nesmí obsahovat stopy použití: mechanické poškození, praskliny, ohyby (pro obruby).
- Prodávající nepřebírá vrácené zboží na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vrácení výrobku v situaci, kdy nesplňuje podmínky stanovené v bodě. 10,11,12. V případě vrácení poškozeného nebo neúplného zboží prodávající nehradí náklady na opakovanou přepravu k zákazníkovi.
- Chcete-li zboží vrátit, musíte k němu připojit prohlášení o zrušení nákupu, které bude obsahovat číslo účtu, na který mají být zaslány peníze. Nerealizujeme zahraniční platební styk.
- V případě zjištění, že zásilka byla poškozena, je kupující povinen informovat o tom pracovníka pošty, nebo pracovníka zásilkové služby a sepsat s ním speciální protokol o poškození zásilky.
- V případě reklamace z důvodu poškození zásilky se budeme zabývat pouze reklamacemi, které obsahují výše uvedený protokol.
- Dodací lhůta je přibližné datum, kdy by měla být žádost zaslána zákazníkovi. S ohledem na individuální povahu smlouvy, dobu čekání na brýle, může být prodloužena na 14 dnů v souvislosti s informacemi uvedenými na webových stránkách.
- Vaše osobní údaje budou použity výhradně pro realizaci objednávky.
- Osobní údaje jsou použity pro účely smlouvy nebo v případě mailu a telefonu k přepravě.
- Zákazník nemusí odebírat novinky. Kliknutím na příslušný odkaz se odebírání zruší.
- Body z věrnostního programu, kupóny a slevové kódy z www.kontakto.cz a www.kodano.cz nelze sčítat dohromady.
Druhy dodání:
- Doba realizace se počítá v pracovních dnech.
- Stanovena je individuálně pro každý typ brýlí, který je uveden u výrobku.
Reklamace:
- V případě reklamace brýlí - budou poslané zpět přes obchod k výrobci, který na základě odborné expertízy určí, zda je reklamace oprávněná a o jakou vadu jde.
- Zákazník bude informován o výsledku reklamace písemně od výrobce
- Bude vyřízena do 30-ti dní od převzetí na kontaktním místě
- Reklamované zboží je třeba zaslat na toto kontaktní místo:
Kontakto.cz, internetový obchod, spol.s.r.o.
Hlavní třída 43/34
737 01 Český Těšín
telefon: 558712283
Hlavní třída 43/34
737 01 Český Těšín
telefon: 558712283
Internetový obchod Kodano.cz nezahrnuje reklamace brýlí týkající se:
- špatného výběru a to na základě doporučení od očního optika nebo očního lékaře
- vybrané špatné dioptrie z důvodu nepravidelného navštěvování očního optika nebo očního lékaře
- na vady způsobené přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel
- které nesou známky nošení
- mechanického poškození
- praskliny
- ohnuté rámky
- odřeniny