Podmínky a náklady na dodání

Náklady na dodání

Zaslání na území ČR :

  • GLS na dobírku: 89,-Kč
  • GLS převod: 79,-Kč
  • DPD na dobírku: 119,-Kč
  • DPD převod: 109,-Kč

Osobní odběr:

  • Osobní odběr ve střediscích pro osobní odběr: 39.00,-Kč
Osobní odběr v Kontakto.cz v Českém Těšíně a Ulozenka.cz.

Čekací doba

Orientační doba realizace objednávky činí max. 5 pracovních dnů. Připomínáme, že v případě zvolení možnosti převod na účet doba realizace začíná běžet od momentu zaúčtování peněz na našem účtu (obvykle další den po provedení převodu) a končí v momentu, kdy zásilka odejde z firmy (změna statusu na " odeslaný " ).



Vrácení zboží

Nerozbalené zboží můžete vrátit bez uvedení důvodu do 10 dnů ode dne jeho doručení. Kupující zodpovídá za doručení zboží v nepoškozeném stavu a bez ztráty jeho obchodní hodnoty. K vrácenému zboží je nutno přiložit prohlášení o odstoupení od koupě, obsahující číslo účtu, na který mají být odeslány peníze a doklad o zakoupení (paragon nebo faktura). V případě zjištěného poškození zboží se jeho vrácení nebude projednávat. Zákazník obchodu je povinen vhodně zabezpečit zásilku během přepravy do firmy KONTAKTO.CZ Internetový Obchod, spol. s r.o.. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. KONTAKTO.CZ Internetový Obchod, spol. s r.o. nepřijímá zásilky, které posílají zákaznící " na dobírku ".



Reklamace produktu

Produkty pocházející z našeho obchodu mohou být reklamovány z hlediska technických vad. Aby bylo možné produkt reklamovat, musí být splněny podmínky uvedené v řádu. Podrobný reklamační řád najdete zde .



Problémy s poštou a kurýrem

V případě ztráty zásilky poštou nebo kurýrem, jsme vázáni termínem pro reklamace popsané v řádu pošty nebo kurýra. Teprve po skončení reklamační doby na poště nebo u kurýra můžeme vrátit peníze nebo opět realizovat Vaši objednávku.
Doba vyřízení reklamace záleží na termínu Vašeho oznámení naší společnosti o vzniklém problému.
Na přání zákazníka, sdělíme číslo zásilky, pod kterým je doručována.