Podmínky a náklady na dodání

Náklady na dodání

Doprava zdarma od 1500,- Kč

DOPRAVA NA ADRESU:

  • · Česká Pošta: Platba předem - 89,00 Kč
  • · Česká Pošta: Dobírka - 99,00 Kč
  • · GLS: Platba předem - 79,00 Kč
  • · GLS:Dobírka - 89,-Kč

DOPRAVA DO MÍSTA ODBĚRU:

  • · Kontakto.cz - Hlavní třída 43/34 737 01 Český Těšín: Platba předem - 49,00 Kč - Do odvolání zrušeno díky Covid-19

ZÁSILKA DO ZAHRANIČÍ:

  • · Platba předem - 249,00 Kč

Dodatečně našim zákazníkům zaručujeme bezplatnou výměnu nebo vrácení. Podrobnosti naleznete zde.

DOPRAVA ZDARMA

Objednávejte za více než 1500,-Kč a obdržíte bezplatnou přepravu. Akce se týká všech dopravců. Nevztahuje se na zásilky do zahraničí a platby na dobírku.


Čekací doba

Orientační doba realizace objednávky činí max. 5 pracovních dnů. Připomínáme, že v případě zvolení možnosti převod na účet doba realizace začíná běžet od momentu zaúčtování peněz na našem účtu (obvykle další den po provedení převodu) a končí v momentu, kdy zásilka odejde z firmy (změna statusu na " odeslaný " ).



Vrácení zboží

Nerozbalené zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 30-ti dnů od obdržení. Kupující je odpověný za odeslání zboží v nepoškozeném stavu bez ztráty jeho obchodní hodnoty. K vrácenému zboží je nutné zaslat formulář vrácení, kde je uvedeno číslo účtu, na které bude vrácena platba za vrácené zboží a faktura nebo její kopie. V případě poškození zboží nebude vrácení zboží přijato. Klient je odpovědný za zabalení zboží tak, aby při přepravě do firmy Kontakto.cz nedošlo k jeho poškození. V případě využití akce VRÁCENÍ ZDARMA je nutné kontaktovat infolinku. V případě, že odešlete zboží na vaše náklady nebudou vám proplaceny. Obchod nepřijímá zásilky poslané klienty na dobírku. Podrobnosti týkající se dopravy zdarma při vrácení nebo výměně naleznete zde.



Reklamace produktu

Produkty pocházející z našeho obchodu mohou být reklamovány z hlediska technických vad. Aby bylo možné produkt reklamovat, musí být splněny podmínky uvedené v řádu. Podrobný reklamační řád najdete zde .



Problémy s poštou a kurýrem

V případě ztráty zásilky poštou nebo kurýrem, jsme vázáni termínem pro reklamace popsané v řádu pošty nebo kurýra. Teprve po skončení reklamační doby na poště nebo u kurýra můžeme vrátit peníze nebo opět realizovat Vaši objednávku.
Doba vyřízení reklamace záleží na termínu Vašeho oznámení naší společnosti o vzniklém problému.
Na přání zákazníka, sdělíme číslo zásilky, pod kterým je doručována.