Vrácení, výměna a reklamace v e-shopu KODANO.cz
14 DNÍ NA VRÁCENÍ | 365 DNÍ NA VÝMĚNU | 2 ROKY ZÁRUKA
Pamatujte, že na vaše objednávky v obchodě Kodano.cz se vztahuje plná ochrana z hlediska vracení zboží a reklamací. Pokud jsou produkty, které obdržíte, vadné, máte právo na reklamaci. Pokud se vaše zraková vada změní, můžete objednané čočky vyměnit za čočky odpovídající vaší aktuální vadě. Navíc do 14 dnů od obdržení objednávky můžete zakoupené produkty vrátit bez udání důvodu a obdržíte náhradu. Díky tomu si můžete být jisti, že při nákupu u nás nic neriskujete a vždy dostanete produkt, který splní vaše očekávání.
Při nákupu na kodano.cz máte právo vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Vrácení zboží je zdarma.
Jak využít bezplatné vrácení?
- Kontaktujte nás na adrese: [email protected] nebo zavoláním: 558 712 283.
- Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedli.
- Vrácené produkty musí být nevyužité a v původním stavu.
Podrobnější informace o zásadách vrácení naleznete v našich podmínkách. Zde můžete stáhnout formulář vrácení.
Udělali jste chybu při objednávání čoček? Neboj se!
Nákupem produktů na Kodano.cz máte možnost si kontaktní čočky zdarma vyměnit! Platíme kurýra, který u vás (v ČR) vyzvedne nesprávné čočky a přiveze ty správné.
Podmínky, které musí být splněny, abyste mohli využít výhody bezplatné výměny čočky:
- Čočky by měly být v obalu, který zaručí bezpečnou přepravu zásilky.
- Výrobek nebyl použitý, rozbalený a jeho obal nejeví známky poškození (obchodní hodnota se nezměnila).
- Na zakoupené zboží je nutné zaslat zpět účtenku nebo fakturu.
Jak to funguje:
- Objednali jste si čočky se špatnými parametry.
- Napište nám e-mail (nebo nás kontaktujte jiným způsobem) s uvedením situace.
- Náš konzultant zprávu přijme a nařídí kurýrovi, aby ji vyzvedl (na náklady Kodano.cz).
- Zašleme Vám čočky se správnými parametry.
Pokud je výrobek, který obdržíte, vadný, můžete jej reklamovat. Na všechny naše produkty se vztahuje 24měsíční záruční doba.
Jak lze reklamovat špatné čočky?
- Pošlete nám prosím vadné produkty spolu s formulářem pro reklamaci, který naleznete níže.
- Pro posouzení stížnosti jsou produkty odeslány výrobci.
- Reklamace jsou zpracovány do 30 dnů.
- Čočky je třeba zaslat zpět v původním obalu nebo v pouzdře s roztokem na čočky, aby se zabránilo vysychání.
- Pokud bude reklamace uznána, nahradíme vám počet čoček, které jste nám zaslali zpět.
- Výrobce může požádovat o písemné potvrzení vašeho očního lékaře, že byste měli nosit tyto specifické čočky.
- V případě nahlášení zdravotních problémů po použití čoček může výrobce požádat o lékařskou dokumentaci.
Další informace týkající se reklamací naleznete v našich podmínkách. Formulář reklamace si můžete stáhnout zde.