Vrácení, výměna a reklamace v e-shopu KODANO.cz
14 DNÍ NA VRÁCENÍ | 365 DNÍ NA VÝMĚNU | 2 ROKY ZÁRUKA
Pamatujte, že na vaše objednávky v obchodě Kodano.cz se vztahuje plná ochrana z hlediska vracení zboží a reklamací. Pokud jsou produkty, které obdržíte vadné, máte právo na reklamaci. Pokud se vaše zraková vada změní, můžete objednané čočky vyměnit za čočky odpovídající vaší aktuální vadě. Navíc do 14 dnů od obdržení objednávky můžete zakoupené produkty vrátit bez udání důvodu a obdržíte zpět peníze. Díky tomu si můžete být jisti, že při nákupu u nás nic neriskujete a vždy dostanete produkt, který splní vaše očekávání.
Při nákupu na kodano.cz máte právo vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Vrácení zboží je zdarma.
Jak využít bezplatné vrácení?
- Kontaktujte nás na adrese: [email protected] nebo na čísle: 558 712 283.
- Naši pracovníci vám zařídí kurýra, aby u vás zboží vyzvedl.
- Vrácené produkty musí být nepoužité a v původním stavu.
Podrobnější informace o zásadách vrácení naleznete v našich podmínkách. Zde můžete stáhnout formulář vrácení.
Udělali jste chybu při objednávání čoček? Nebojte se!
Nákupem produktů na Kodano.cz máte možnost si kontaktní čočky zdarma vyměnit! Pošleme kurýra, který u vás (v ČR) vyzvedne nesprávné čočky a přiveze ty správné.
Podmínky, které musí být splněny, abyste mohli využít výhody bezplatné výměny čoček:
- Čočky by měly být v obalu, který zaručí bezpečnou přepravu zásilky.
- Výrobek nebyl použitý, rozbalený a jeho obal nejeví známky poškození (obchodní hodnota se nezměnila).
- Na zakoupené zboží je nutné zaslat zpět účtenku nebo fakturu.
Jak to funguje:
- Objednali jste si čočky se špatnými parametry.
- Napište nám e-mail (nebo nás kontaktujte jiným způsobem) s uvedením situace.
- Náš konzultant zprávu přijme a nařídí kurýrovi, aby zásilku vyzvedl (na náklady Kodano.cz).
- Zašleme vám čočky se správnými parametry.
Pokud je výrobek, který obdržíte, vadný, můžete jej reklamovat. Na všechny naše produkty se vztahuje 24měsíční záruční doba.
Jak reklamovat vadný výrobek?
- Prosíme o zaslání vadného výrobku s popisem vady a výběrem způsobu řešení reklamace v přiloženém reklamačním formuláři, urychlíte tím proces řešení reklamace.
- Reklamaci zasílejte na následující adresu: KONTAKTO.CZ s.r.o. Hlavní třída 43/34, 737 01 Český Těšín
- Pro posouzení stížnosti jsou produkty odeslány výrobci.
- Reklamace jsou zpracovány do 30 dnů.
- Zboží musí být vráceno zabezpečené v originálním obalu. V případě kontaktních čoček vyjmutých z transportního obalu (blistra) je nutné je umístit do pouzdra s roztokem, aby se zabránilo vysychání. Reklamované brýle musejí být poslány v brýlovém pouzdře, aby nedošlo k poškození rámků. Pokud se nedodrží tato procedura, existuje možnost poškození při přepravě, což znemožní správné vyhodnocení reklamovaného zboží.
- Pokud je reklamace uznána, zboží bude buď opraveno nebo vyměněno za nové. V případě kontaktních čoček vyměníme čočky v množství odpovídajícím množství zaslanému zákazníkem.
- Výrobce může požádovat písemné potvrzení vašeho očního lékaře, že byste měli nosit tyto specifické čočky.
- V případě nahlášení zdravotních problémů po použití čoček může výrobce požádat o lékařskou dokumentaci.
Další informace týkající se reklamací naleznete v našich podmínkách. Formulář reklamace si můžete stáhnout zde.